Tuesday 3 May 2016

Berita Hari Ini: 15 April 2016

Assalamualaikum~

Hari ni kat Permata cuma ada saya dengan Mursyid. Malam sebelumnya lagi kitorang dah rancang nak pergi outing kat Bangi Gateway. Jadi dalam pukul 10 pagi, kami menumpang teksi ke Bangi Gateway. Kat situ benda yang saya mula-mula cari ialah 'capo' untuk gitar. Tak sangka pulak mahal. Lepas jalan-jalan kat situ, kami pon makan roti canai di Teh Tarik Place.

Petang tu ramai budak Permata yang baru balik dari cuti raya cina. Esok pulak dah sambung sesi persekolahan. Hm :(
Pagi ni saya ada pergi kenduri kahwin saudara jauh saya. Lepastu saya pon balik ke rumah nenek belah ibu saya. Lepas semua dah siap, mak long saya pon hantar saya balik ke Permata. Hampir 4 jam perjalanan. Jalan jem. Tak ramai yang ada kat Permata, mungkin sebab ramai balik esok (hari ni Sabtu). Cuma ada saya dengan Mursyid je. Kbai.
Hari ni saya ada kertas Pendidikan Seni Visual. Kertas ni tak payah nak study pun, sebab kena lukis-lukis je. Jadi saya pun datang ke dewan peperiksaan hanya dengan sebatang pen. Lepas habis kertas tu, Cikgu Mad Noor nak jumpa Foundation 1, untuk bagi markah Kimia. Alhamdulillah, saya dapat A. Syukur~

No comments:

Post a Comment