Sunday 4 May 2014

My Daily Life: 04/05/14

--> Assalamualaikum <--

Hari ni mula-mula plan nak puasa. Tapi last-last bangun pagi dah nak dekat pukul 7 pagi, sahur pun tak sempat. Pagi tu pula lapar gila, terpaksa lah cancel. Hari ni dah hari Ahad. Haishh cepatnya cuti habis..




Walaupun hari ni cuti, tapi tak rasa macam cuti pun. Assignments banyak! Ada novel, analisis cerpen, refleksi falsafah, latihan sejarah, isu semasa. Fuh..



Sepanjang hari ni, saya buat assignments je. Alhamdulillah, ada juga sebahagian yang dah siap. Petang tu, untuk melepaskan segala tekanan, saya pun pergi lah main ping-pong. Bosan juga hari-hari main ping-pong. Bila lah stadium nak siap. Saya dah lama tak main bola. Hmmm.. Malam ni macam tak ada apa-apa sangat. Cuma ada prep je macam biasa.

Sampai di saja yang ingin saya kongsikan. I know my journal is getting boring. Saya cTerima kasih dan selamat malam  :*

                     - A friend to all is a friend to none. -

1 comment:

  1. How come you have not been updating your journal here? :D

    ReplyDelete