Tuesday 13 May 2014

My Daily Life: 13/05/14

Assalamualaikum~!! :3

Hari ni Selasa, tapi cuti! Walaupun cuti dalam minggu exam, tapi rasa macam relax je, tak tahu lah kenapa. Pagi ni saya bangun seperti biasa, Solat Subuh. Haaa ni ada teka teki, dalam banyak-banyak lubang, lubang apa paling nikmat? Teka teka.. Jawapannya, lu bangun tidur, tarik selimut tidur balik (maaf sebab hambar). Jadi alang-alang cuti, saya pun tidur balik.

Tengah syok-syok tidur, ada lah seseorang ni masuk dalam bilik saya dalam pukul 9 pagi, suruh saya bangun. Rupa-rupanya Hakim. Sambil tengah mamai tu saya tanya lah ada apa. Dia bagitahu saya Miss Su, cikgu Math saya, nak buat kelas tambahan kejap lagi. Mula-mula saya kata tanak pergi, tapi lepas saya teringat yang esok paper Math, saya pun tukar fikiran. Dah lah kat kelas saya tak faham apa-apa.

Kelas tambahan tu habis pukul 11.30 pagi. Saya pun baliklah ke bilik dan berehat. Lepas Solat Zohor, saya pergi ke Makmal Bahasa untuk menyiapkan assignments saya. Saya ada kat siru dari pukul 2 sampailah 4.30 petang. Petang tu pulak saya pergi main bola sepak di kawasan hadapan asrama. Bola tu pun bola budak Level 1 punya. Rasa macam kekok pulak main bola lepas dah lama tak main.

Malam tu, saya, Syed, Karamie dan Shamil duduk di bilik saya untuk study Biology. Biology ni adalah subjek yang memerlukan pelajar untuk membaca dan menghafal. Sampai pukul 12 tengah malam kami study. Harap-harap dapatlah jawab dengan baik esok.

Okay, sampai di sini sahaj buat kali ini. Doakan kejayaan saya dan rakan-rakan untuk menghadapi exam. Terima kasih sebab sudi baca jurnal saya!

            - Those who never believe in miracle will never find it. -

No comments:

Post a Comment