Tuesday 6 May 2014

My Daily Life: 06/05/14

Assalamualaikum semua! :D

Hari ni hari Selasa. Pagi ni saya bangun agak lambat (saya tahu korang tak kisah pun). Disebabkan lambat, saya tak sempat nak sarapan. Jadi saya pun terus pergi ke assembly. 

Kelas yang mula-mula sekali ialah kelas Math. Bila sampai kelas je, semua orang cakap pasal test.
Boleh pulak saya lupa ada test. Selamat lah result tak teruk sangat.Lepas habis kelas Math, patutnya kami ada kelas Penididikan Islam. Tapi, Ustazah Syakinah amik cuti disebabkan beliau dah nak bersalin. Jadi, pelaajr lelaki kelas saya semua duduk di surau. Boleh baring-baring. Sambil tu, kami main truth or dare. Pukul 11.30 pulak ada kelas Kimia dengan Cikgu Mad Nor. Seronok belajar Kimia ni. Cara cikgu mengajar pun best. 

Tengahari tu, saya rehat je kat bilik, makan Mee Sedap. Malas nak turun Dewan Makan. Petang tu pulak selepas habis kelas Fizik, saya pergi main ping-pong di Dewan Serbaguna.

Itu sahaja yang saya nak kongsikan. Terima kasih sebab baca. And if you're having a bad day, just remember that God is watching you and will guide you through the rest of the way.

        - Hard work beats talent when talent doesn't work hard. -

No comments:

Post a Comment