Thursday 8 May 2014

My Daily Life: 08/05/14

|| Assalamualaikum ||

Hari ni hari Khamis! Dua hari je lagi nak cuti! Yeah~! Pagi ni saya bangun awal, Solat Subuh, mandi dan terus bersiap. Hari ni ada matapelajaran Pendidikan Jasmani, jadi saya pun pakailah pakaian sukan, tapi pakai seluar slack sebab ingatkan cikgu tak ada, jadi sukan pun tak ada lah.

Kelas yang mula-mula sekali ialah kelas Pendidikan Jasmani. Tiba-tiba cikgu kami, Cikgu Wan, datang. Selama aku pakai pakaian sukan yang sepatutnya selama ni, beliau tak pernah datang sebab banyak hal. Tapi, masa saya pakai seluarslack jugak lah Cikgu Wan ada. Cikgu suruh kami main bola beracun. Saya orang pertama keluar, bukan apa, sebab tak boleh lari.

Lepas kelas Pendidikan Jasmani pulak ada kelas English. Cikgu kami, Madam Diana, atau nama glamournya, Madam Dee, tak dapat hadir sebab beliau masih belum sembuh sepenuhnya selepas pembedahan minggu lepas. Jadi, kami hanya duduk di kelas tanpa berbuat apa-apa

 Tamatnya kelas Biology menandakan tamatnya kelas untuk belah pagi. Penat! Tengahari tu saya tidur je. Saya bangun kira-kira dalam pukul 2.15 petang. Saya check phone, semua tanya kelas French ada ke tak. CIkgu French saya tak ada beritahu saya apa-apa. Lepas dah sampai kelas di tingkat 3, baru lah cikgu call untuk bagitahu saya yang kelas dibatalkan.

Itu je kot yang saya nak kongsikan untuk hari ni. Minggu depan dah final exam, saya tak prepare apa-apa pun lagi. Haishh..

                                   - Every artist was once an amateur. -

No comments:

Post a Comment