Wednesday 7 May 2014

My Daily Life: 07/05/14

Assalamualaikum~ :)

Hari ni dah masuk 7 Mei, hari Rabu. Selepas tamat perhimpunan harian, patutnya masa elektif, tapi Cikgu Zaza nak buat kelas sebab pukul 11 pagi nanti beliau tak ada. Jadi saya pun terus ke kelas Sejarah. Hari ni ada test Sejarah. Takde lah susah sangat. 

Selepas minum pagi, ada kelas Muzik. Cikgu Muzik kami, Dr. Ridzwan, selalu datang lambat ke kelas. Jadi sementara cikgu tak sampai lagi, ini lah peluang untuk kami main semua alat muzik yang ada kat situ. Drum. trumpet, keyboard, semua saya main walaupun tak reti.Waktu rehat tengahari tu, saya tak tidur sebab petang tu ada kelas Biology dengan Cikgu Fairuz. Dah berapa kali dah saya masuk kelas Bio lambat. Tak berani saya nak tidur. Dah pukul 2.30 petang, saya pun pergi lah ke perpustakaan sebab kelas akan dijalankan di situ. Cikgu bagi kami assignment, kena buat peta minda berdasarkan tajuk "Movement of Substances Across the Plasma Membrane". Bertambahlah lagi kerja nak kena buat.

Malam tu, saya cuma habiskan masa untuk siapkan assignments je. Ingatkan minggu depannya Final Exam, kerja makin kurang, tapi makin banyak pulak. Alhamdulillah ada la jugak assignment yang dah siap. 

*Muka lepas siap assignment*

Saya rasa sampai di sini sahaja jurnal saya untuk kali ini. Terima kasih sebab baca :)

             - Eveyday is a fashion show, and the world is the runway. 

No comments:

Post a Comment