Tuesday 29 April 2014

My Daily Life: 29/04/14

Assalamualaikum~  :D

Alhamdulillah, Allah masih beri kita keizinan untuk terus hidup di atas muka bumi-Nya ini. Before I start sharing, mari kita ambil masa sekejap untuk berzikir kepada Allah, semoga hari kita akan bertambah baik. Jadi, seperti biasa, saya akan berkongsi kepada anda semua tentang segala apa yang berlaku pada hari ni.

Kelas pagi ini dimulakan dengan kelas Math. One word to describe the class, pening! Sememangnya belajar di Permata Pintar ni merupakan satu cabaran yang besar kepada diri saya sendiri, dan saya percaya yang lain pun begitu. Tapi, apapun, saya tetap tak akan mengalah! (krik krik..). Kelas seterusnya adalah kelas Pendidikan Islam. Ustazah kami, Puan Syakinah (nama glamour, Puan Syak), berkemungkinan besar akan bersalin pada minggu hadapan. Doakan dia ya! Cikgu Mad Noor juga telah kembali daripada cuti, di mana beliau mengambil cuti kerana baru sahaja kehilangan datuknya.

Tengahari tu, macam biasa, saya tidur! Tu je lah satu-satunya masa dapat rehatkan diri sepenuhnya. Siang ada kelas, malam buat assignments. Huh.. Petang tu pula ada kelas Fizik.

Lepas habis kelas, saya cuba menghilangkan stress dengan bermain ping-pong. Saya sebenarnya nak main bola sepak. Tapi yang sedihnya, bola tak ada, padang pun tak ada. Tapi alhamdulillah, stadium dah nak siap. Tak sabar woo! Malam tu pula, macam biasa, saya menghabiskan masa ketika waktu prep.

Itu je kot yang saya nak kongsikan. Saya tak rasa macam nak tulis panjang-panjang sangat. Selamat malam!
Terima kasih kerana sudi membaca!

      - All of our dreams can come true, if we have the courage to pursue them. -

No comments:

Post a Comment