Thursday 24 April 2014

My Daily Life: 24/04/14

Assalamualaikum  :D

Hari ni saya agak bangun lambat (seperti biasa). Kebelakangan ni rasa macam tak cukup tidur je. Nak tidur awal, tapi banyak kerja nak kena buat. Hmmm.. *mengelamun sekejap*..  Abaikan je semua tu, berbalik pada jurnal untuk hari, kelas hari ini dimulakan dengan kelas Pendidikan Jasmani. Tapi disebabkan hal-hal terentu, cikgu tak dapat hadir untuk mengajar kami. Jadi memandangkan esokmya akan berlangsungnya acara merentas desa peringkat Pusat PERMATApintar Negara 2014, kami pun manfaatkan masa yang ada dengan berjoging beberapa pusingan mengelilingi kampus. Kebanyakan cikgu yang lain juga tak ada kerana ada sesetengah yang terlibat dengan lawatan dan sebagainya.

Tengahari tu, saya terima mesej daripada Madam Nadia, cikgu french saya. Dia memaklumkan pada saya yang kelas french pada hari ini akan bermula awal, iaitu pada pukul 1.30 petang.



Tidak! tak sempatlah nak tidur. Tapi kalau lihat dari sudut positif, kelas mula awal, habis pun awal. Hmm..
Petang tu saya kena present story-telling untuk English. Serius, teruk betul presentation saya,

Itu sahaja yang ingin saya kongsikan bersama anda. Assignments banyak lagi. Huhh.. Apapun, Have a nice day!

                 -
Weakness in attitude becomes weakness in character. -


No comments:

Post a Comment