Friday 18 April 2014

My Daily Life: 18/04/14

Assalamualaikum!  :D

Pagi tadi, terbangun lambat, dalam pukul 7 baru bangun. Sedar-sedar je daripada tidur, tengok luar tingkap. Hujan rupanya.. Patut lah sejuk semacam. Hujan-hujan macam ni, memang susah lah nak bangun daripada katil. Pagi-pagi macam ni, katil sememangnya mempunyai tarikan graviti yang sangat kuat. Usain Bolt boleh lari 100 meter dalam 9.56 saat, sedangkan saya, nak bangun dari katil dalam seminit pun mustahil.

Seperti biasa, kelas telah diadakan dari jam 8 pagi hinggalah ke tengahari. One word, PENAT!!
Syukurlah hari ini hari Jumaat, dan esok cuti! So, dalam pukul 1 tengahari, seperti biasa, semua pelajar lelaki Muslim akan menaiki bas untuk ke Masjid UKM bagi menunaikan Solat Jumaat.
Masa dengar khutbah, serius rasa ngantuk, macam nak je baring, tidur kat situ. Tapi, apapun, saya tetap cuba kuatkan diri, moga sekurang-kurangnya, dapatlah ilmu walaupun sedikit.

Yang bestnya hari Jumaat ni, petang tak ada kelas! Dapatlah rehat selepas seminggu terikat dengan berbagai-bagai assignments.
Tak banyak perkara yang berlaku hari ni.. Tak tahu lah nak tulis apa lagi. Malam ni malam Jumaat, enjoy!! Esok cuti :D Tapi jangan lupa baca Surah Yassin dan Surah Al-Kahfi ok? Ini je yang ingin saya coretkan hari ini. Spend your weekend wisely.. :D

     - Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail. -




No comments:

Post a Comment