Wednesday 23 April 2014

My Daily Life: 23/04/14

Assalamualaikum dan selamat sejahtera :D

Kelas pagi ni bermula dengan waktu elektif. Waktu elektif ini lah waktu paling bosan bagi kami, pelajar Foundation 1. Sebab, kami bukannya ambil subjek eletif pun. 2 jam pulak tu. Memang waktu paling sesuai untuk tidur. Selepas itu, pelajar 1K2, termasuk saya, sepatutnya kena present hasil kerja kami tentang Tamadun Perkembangan Islam, tapi Cikgu Zaza pula terlibat dengan meeting.
Jadi, 1 jam lagi terbuang.

Waktu rehat tengahari saya manfaatkan sebaik mungkin, iaitu dengan tidur. Letih.. Sejak akhir-akhir ni asyik kurang tidur, assignments banyak. Bangun-bangun je tengok jam dah pukul 2.20 petang. Cepat-cepatlah saya bersiap dan terus ke kelas.

Waktu prep malam tu, saya dah berazam untuk siapkan assignments. Tapi, entah kenapa, nak buat kerja waktu prep seakan-akan mustahil. Terlalu banyak gangguan. Terpaksalah tidur lambat lagi untuk siapkan assignments. Walaubagaimanapun,
saya percaya, kerja-kerja yang telah diamanahkan inilah yang akan banyak membantu saya.

Sekian, hanya sampai di sini sahaja ingin saya kongsikan. Terima kasih kerana sudi membaca.

                                 - Be yourself, everyone else is taken. -

No comments:

Post a Comment