Sunday 20 April 2014

My Daily Life: 20/04/14

Assalamualaikum~ :)

First of all, saya nak minta maaf sebab tak post apa-apa semalam, terlupa (sebenarnya malas). Hari ni Hari Keusahawanan (Entrepreneurship Day) QuadP. Malam sebelum itu, saya tidur lewat kerana banyak membantu menyediakan persiapan untuk hari itu. Sambil-sambil tu sempat juga main baling selipar, pepsi cola, chicken fight kat Dewan Serbaguna. Haishh.. macam-macam..

Pagi ni mula-mula dah bangun dah pukul 7, solat subuh, lepastu tidur balik. Bangun-bangun tengok jam dah pukul 9, jadi saya pun cepat-cepat lah mandi, siap-siap, terus pergi dewan serbaguna. Excited kot first time 'sambut' Hari Keusahawanan kat Quad P. Sampai-sampai, orang tak ramia sangat, mungkin sebab baru start. Saya pun survey lah semua booth yang ada, and I was like



.

Macam-macam ada. Budak Quad P memang awesome! Dah penat menghabiskan masa dan juga duit, saya pun balik. Masa tu lah teringat yang saya ada banyak assignments! Tapi apapun, saya kira berbaloi lah setengah hari menghabiskan masa.. Saya tanak tulis panjang-panjang (sorry), assignments banyak lagi! Selamat malam! :D

          - Follow your heart, but remember to bring along your brain with you. -




No comments:

Post a Comment